Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 25 Sep 2024 10:32:24 +0300

Tere!

Raasiku Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2411201/23548 
aadressile Harju maakond, Raasiku vald, Härma küla, Käokõrva// Raasiku 
alevik, 11310 Aruvalla-Jägala tee (Käokõrva mobiilsidemasti ühendus) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Riigi kinnisasja valitsema volitatud asutusega 
kooskõlastamine.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27120226>  (menetlus nr: 
451498), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.10.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Raasiku Vallavalitsus) või menetleja (KAIRE KOITNE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister